سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در کارگاه آموزشی فرهنگ‌یاران پلیس، اظهار داشت: طبق برآورد‌های اجتماعی پلیس هم اکنون جایگاه چهارم را از نظر مقبولیت در بین مردم برخوردار است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این مقبولیت به خاطر آن است که پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اما در مقابل قاچاقچیان، اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه دارد.

سردار رحیمی به انتشار فیلم برخورد مأمور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مأمور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که این تیم از بهترین تیم‌های پلیس پایتخت بوده‌اند، تصریح کرد: آن افراد می‌دانستند که این مأموران کی و چه وقت در پارک طالقانی مستقر می‌شوند؛ آن‌ها می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی داده تا او پخش کند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، گفت: ما به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم چرا که افتخار پلیس این است که با سارقان و قاچاقچیان قدرتمندانه برخورد می‌کند.

سردار رحیمی اظهار داشت: امروز بیش از ۵۷۳۰ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند که بسیج نیروی انتظامی نام دارند؛ ۸۳۲ نفر نیز از خواهران و برادران معلم به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پلیس در اطراف مدارس، خاطرنشان کرد: در مقابل واطراف تمام مدارس و دبیرستان‌ها بالاخص مدارس دخترانه پلیس کنترل و حفاظت از حریم دانش‌آ‌موزان را بر عهده دارد به خصوص در صبح و زمان تعطیلی مدارس.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.