حسن روحانی رئیس جمهور، عصر امروز در جمع مردم نیشابور با بیان اینکه امروز روزی به یادماندنی برای من خواهد بود اظهار داشت: امروز در جمع مردم خونگرم و دلاور نیشابور قهرمان هستیم؛ نیشابور خیام و عطار. نیشابور امام‌زادگان مکرّم. نیشابور فضل‌بن شاذان. نیشابور قدمگاه مولای ما علی بن موسی‌الرضا(ع). نیشابور سرزمین تبرّک یافته به قدم‌های مبارک امام هشتم و آن بیان شیرین و حدیث معروف سلسله‌الذهب.

وی با بیان اینکه من افتخار دارم که مدّتی مهمان مردم عزیز نیشابور بوده‌ام اظهار داشت: من در سال ۵۲ مهمان مردم نیشابور بودم و در دوران خدمت وظیفه‌ام از مردم متدین و مؤمن و غیور و مسلمان و انقلابی که همان ایّام در اوائل ورودم به شهر نیشابور، مقام معظّم رهبری هر دو هفته یکبار شب جمعه می‌آمدند و برای جمعی از جوانان سخنرانی می‌کردند و به خاطر ارادتی که من از سال ۴۷ به ایشان داشتم و رفت‌وآمدی که با ایشان داشتیم در آن جلسه گفتند از این به بعد فلانی به جای من می‌آید و در جمع شما سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: مسجد جامع نیشابور در ماه رمضان همان سال ۵۲ چند شب شاهد سخنرانی بنده در آن ایّام بود. بنابراین ارادتم به مردم این دیار دیرینه است و امیدوارم بتوانیم خادم خوبی برای شما مردم عزیز باشیم و همه طرح‌ها و برنامه‌هایی که در دولت یازدهم به مردم استان خراسان رضوی قول داده‌ایم اجرایی و عملیاتی بکنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه خدا را شکرگزارم که در دولت یازدهم گازرسانی به ۱۵۱ روستا در شهرستان نیشابور انجام گرفت خاطرنشان کرد: مجتمع آبرسانی به ۱۲۰ روستا رسید و ۱۲۹ کیلومتر لوله‌کشی برای رساندن آب به مزارع انجام شد و این برنامه، باز هم در دولت دازدهم هم برای مسائل بهداشت، تکمیل بیمارستان، مسائل مربوط به دانشگاه هایی که مربوط به این استان می‌شود و دانشکده‌هایی که در نیشابور است و همچنین طرح‌هایی که برای عمران و آبادی است ادامه می‌یابد.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سال ۹۶ با ملت پیمان بستیم از مسیر توسعه به عقب برنمی‌گردیم، گفت: مردم اقتصاد را بهتر از دولتی‌ها اداره می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.