ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم اهل مونته‌نگروی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) شاگردانش اظهار داشت: تمرینات را با گروه جدیدی از بازیکنان که به ما اضافه شده‌اند ادامه می‌دهیم و در پایان اردیبهشت ماه برای اردوی تدارکاتی صربستان و شرکت در لیگ ملت‌های والیبال راهی فرانسه خواهیم شد. ما حدود یک ماه خارج از ایران خواهیم بود و برای میزبانی در هفته پنجم به تهران باز خواهیم گشت.

وی ادامه داد: از نحوه تمرین بازیکنان به ویژه بازیکنان جوان رضایت کامل دارم. آنها توصیه‌های کادر فنی و بازیکنان باتجربه تیم را جدی می‌گیرند. امیدوارم در هر مسابقه پیشرفت داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: بازیکنان جوان این شانس را دارند که در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. آنها در جریان آماده‌سازی تیم پیشرفت خوبی از خود نشان دادند،‌ ولی نباید دست از تلاش بردارند و شایستگی‌های خود را به کادر فنی ثابت کنند.

کولاکوویچ در مورد تعداد کم بازی‌های دوستانه ایران پیش از لیگ ملت‌های والیبال گفت: تیم‌های مورد نظر ما برای بازی‌های دوستانه کشورهای اروپایی هستند. این در حالی است که لیگ کشورهای صاحب والیبال در اروپا مثل لهستان و ایتالیا به تازگی تمام شده و هنوز تیم ملی این کشورها تشکیل نشده است. در حال حاضر تنها صربستان برای بازی با ما اظهار آمادگی کرده که تیمی بسیار قوی و خوب است. البته قبول دارم که بازی با یک تیم برای حضور در یک تورنمنت کافی نیست، ولی در این شرایط چاره‌ای جز این نداشتیم.

وی در مورد شرایط تیم ملی «ب» نیز تصریح کرد: تمام تمرکز من روی همین بازیکنان برای تورنمنت‌های پیش روست. بنابراین وقتی برای فکر کردن به تیم ملی «ب» و بازی‌های آسیایی ندارم. ما از هشت صبح تا حدود هشت شب یکسره در حال تمرین هستیم و فدراسیون در مورد تیم ملی «ب» تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.