ماموریت وینفرد شفر به همراه استقلال در لیگ برتر با مقام سومی و در جام حذفی هم با قهرمانی به پایان رسید و سرمربی کارکشته پس از امضای قرارداد جدیدش حالا باید شاگردانش به میدان بزرگی بفرستد.

در چارچوب بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ ذوب آهن اصفهان در فولادشهر از آبی‌های تهرانی میزبانی می‌کند. ذوب آهن در کورس با استقلال به نایب قهرمان رسید و به عنوان تیم دوم گروه B مرحله گروهی لیگ قهرمانان با استقلال که به عنوان صدرنشین راهی این مرحله شده، قرار می‌گیرد.

استقلال بدون محروم به این دیدار رسیده؛ تنها بازیکنی که شرایط او برای این بازی نامعلوم بود، مامه بابا تیام بود که وینفرد شفر با وجود مصدومیت او در فینال جام حذفی تایید کرد ولی در آخرین لحظات خبر رسید وی به اصفهان نرفته است.

سیدمهدی رحمتی که به عنوان کاپیتان کاپ قهرمانی را بالای سر برد در این بازی بار دیگر درون دروازه تیم قرار خواهد گرفت. جلوتر از شماره یک استقلال، وریا غفوری، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی و امید نورافکن بازی می‌کنند. حسینی با بازگشت به ترکیب اصلی آرمین سهرابیان با نیمکت نشین کرده است.

خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سرور جپارف و داریوش شجاعیان کمربند میانی استقلال را به احتمال در این بازی شکل می‌دهند. فرشید اسماعیلی و علی قربانی هم به عنوان دو عنصر تهاجمی می‌توانند برای مدافعان ذوب آهن دردسر ساز شوند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در این بازی به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.