مدیر برنامه‌های افشین قطبی، مذاکره باشگاه پرسپولیس با این مربی برای سرمربیگری تیم سرخپوشان پایتخت را رد کرد و گفت که مذاکره‌ای با وی صورت نگرفته است.

به گزارش ایرنا، شایعه‌ای از روز شنبه میان اهالی رسانه و هواداران پرسپولیس مبنی بر بازگشت افشین قطبی به تیم پرسپولیس مطرح شد که برخی از انتشار آن خوشحال و برخی نیز ناراحت شدند.

جدایی «کارلوس کی روش» پس از جام جهانی از تیم ملی فوتبال کشورمان و بازگشت «برانکو ایوانکوویچ» به این تیم اولین شایعه عجیب فوتبالی این هفته بود.

پس از انتشار این موضوع در محافل مختلف خبری و غیر خبری، برخی به دنبال جانشین برای برانکو در پرسپولیس بودند و ابتدا نام «علی دایی» سرمربی سایپا را مطرح کردند اما پس از اتفاقاتی که برای افشین پیروانی افتاد، عده‌ای حضور دایی در پرسپولیس را منتفی دانستند و اعلام کردند «زلاتکو دالیچ» سرمربی سابق تیم ملی کرواسی گزینه برانکو است.

اما شاید محبوب‌ترین نامی که از عصر روز گذشته در میان هواداران پرسپولیس چرخید و حتی برخی مذاکره با این مربی را هم تایید کردند، افشین قطبی بود.

قطبی که پس از سالها و در سال ۸۶ «پرسپولیس رویایی» را ساخت و قهرمان لیگ کرد همچنان یکی از مربیان محبوب هواداران سرخ محسوب می‌شود.

«مهدی حاج باقر» مدیر برنامه های افشین قطبی روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: تا امروز باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای بازگشت قطبی نداده است و این مساله را تکذیب می‌کنم.

وی تایید کرد: قطبی از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد اما هنوز پاسخی هم به آنها نداده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.