سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد علت تصادف دو دستگاه اتوبوس در محور حمیل-اسلام‌آباد که امروز صبح رخ داد اظهار کرد: در این حادثه دو دستگاه اتوبوس اسکانیا و ولوو با یکدیگر برخورد کردند که اتوبوس اسکانیا از اهواز به سمت کرمانشاه و ولوو از تهران به سمت ایلام در حال حرکت بود. اتوبوس اسکانیا به علت تجاوز به چپ مقصر این حادثه بود. 

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: در محور تهران-بومهن در مسیر جنوب به شمال، محدوده جاجرود، به علت یک فقره تصادف خسارتی دارای ترافیک نیمه‌سنگین است. همچنین این وضعیت در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران، محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس نیز مشاهده می‌شود. از پل فردیس تا گرمدره نیز ترافیک سنگین است.

 

رحمانی ادامه داد: همچنین ترافیک در محورهای پاکدشت-تهران، شهریار-تهران و محورهای آزادراهی و قدیم ساوه-تهران  پرحجم است.

وی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: بارش باران در اغلب محورهای کرمانشاه، همدان، زنجان،‌چهارمحال و بختیاری و غرب استان تهران، محورهای سمیرم-گلپایگان در استان اصفهان، سنندج-کامیاران و قروه-همدان در کردستان، محور رشت-قزوین در استان گیلان و محور کرج-چالوس مشاهده می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه در اکثر محورهای استان خوزستان وزش باد دیده می‌شود به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محورها اشاره کرد و گفت: در محورهای مهاباد-سردشت در استان آذربایجان غربی و ایوان-اسلام‌آباد در استان ایلام این شرایط وجود دارد.

وی همچنین توصیه کرد: با توجه به لغزندگی سطح راه‌ها در محورهای مواصلاتی به رانندگان توصیه موکد می‌شود که با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.