حسن کامران در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: ترامپ بداند که ما مین صفر را در دریا کاشتیم و ناوهایشان از آن وحشت کردند. امروز ملت ایران می‌داند که کیک زرد را که چینی‌ها نیمه کاره رها کردند جوانان ایرانی ساختند. ما امروز این قابلیت را داریم تا با سرعت به آنچه که داشتیم و حتی بیشتر از آن برگردیم.

وی در ادامه گفت: ما باید با وحدت حول محور ولایت بایستیم و در دهن ترامپ بزنیم، تا به امروز نیز این کار را انجام داده‌ایم. ما نباید به اروپایی‌ها دل ببندیم چرا که همه آنها نیز دنباله‌روی ترامپ هستند.

کامران در تذکری دیگر بیان کرد: در رابطه با موضوع آب نیز رییس مجلس با آقای وزیر جلسه گذاشتند و یک فرجه دو ماهه برای حل این مشکل دادند. این دو ماه نیز تمام شد، هیچ کاری نیز انجام نشد. ما در اصفهان هر هفته قطعی آب داریم. وزیر نیرو اگر قصد تدبیر داشت با آب شرب مردم شوخی نمی‌کرد.

نماینده اصفهان در پایان گفت: یک نفر باید از آب همه استان‌ها کم کند. اینگونه نمی‌شود کسی که سهم آب دارد، آب آن تمام شود و عشایر آن نیز نابود شوند. هر هفته باید جلسه‌ای برگزار شود و کسی که خلاف کرده است مطابق مصوبات شورای عالی امنیت و شورای عالی آب با آن برخورد شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به وی بیان کرد: شما قبلا نیز این موضوع را مطرح کرده بودید و بنا شد نتیجه جلسه وزیر نیرو با رییس مجلس پیگیری شود و ظرف دو ماه برنامه آورده شود که هنوز نیاورده‌اند. فکر می‌کنم باید جلسه مجددی تشکیل شود، ان‌شاءالله شخصا در این زمینه اقدام می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.