حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس، گفت: آمریکایی‌ها اهل منطق نیستند و نباید خوش‌بینانه به موضوع برجام نگاه شود. برجام نقض شده و باید بر اساس ماده سه و ۳۶ این توافقنامه اقدام شود. نباید دوباره از چاله به چاه بیفتیم و با اروپایی‌ها کار را ادامه دهیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نباید شرایط روزه گرفتن را برای مردم در جامعه سخت کنیم. آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای گفته امتحانات تا نیمه خرداد ادامه دارد و دانش‌آموزان باید تا پایان روز تحصیلی به مدرسه بیایند که البته مدارس امکانات سرمایشی خوبی ندارند بنابراین تعداد زیادی از فرزندان این کشور برای روزه گرفتن دچار مشکل می‌شوند.

وی همچنین در تذکری به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت بیان کرد: طبق نامه‌نگاری از تعداد زیادی از نانوایی‌های کشور درخواست شده که ساعت کاری آنها از دو ساعت پیش از اذان مغرب تا اذان صبح تغییر کند تا این افراد بتوانند راحت‌تر روزه بگیرند.

علی مطهری نایب رییس مجلس خطاب به پژمان‌فر، گفت: باید تسهیلاتی برای اقشار تحت فشار و کودکان در این باره پیش‌بینی شود تا به راحتی روزه بگیرند به همین دلیل با وزیر آموزش و پرورش صحبت شده و وی این موضوع را پذیرفته بنابراین این دستورالعمل باید پیگیری شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.