اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد واردات نفت و محصولات نفتی به ۱.۵ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۹ می‌رسد که پایین‌ترین سطح از زمان ریاست جمهوری آیزن هاور است. این آژانس همچنین دورنمای تولید آمریکا برای امسال و سال آینده را ارتقاء داد.

این پیش‌بینی در حالی مطرح شده که قیمت نفت آمریکا به ۷۰ دلار در هر بشکه صعود کرده و شرکت‌های حفاری را به تولید بیشتر برای سود بردن از قیمت‌های بالا تشویق کرده است. تولید نفت در آمریکا در حال حاضر به رکورد بالایی صعود کرده و شمار دکل‌های حفاری این کشور به بالاترین رکورد از مارس سال ۲۰۱۵ رسیده است.

 بر پایه گزارش "دورنمای انرژی کوتاه مدت" اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میانگین تولید نفت در سال میلادی آینده ۱۱.۸۶ میلیون بشکه در روز است که بالاتر از پیش‌بینی قبلی ۱۱.۴۴ میلیون بشکه در روز است. میانگین تولید داخلی آمریکا امسال ۱۰.۷۲ میلیون بشکه در روز خواهد بود که بالاتر از رکورد ۹.۶ میلیون بشکه در روز در سال ۱۹۷۰ است. در گزارش آوریل این آژانس، میانگین تولید نفت در سال جاری ۱۰.۶۹ میلیون بشکه در روز پیش‌بینی شده بود.

دولت آمریکا تاکید کرده که تولید نفت در اکتبر به بیش از ۱۱ میلیون بشکه در روز صعود خواهد کرد.

اداره اطلاعات انرژی پیش‌بینی خود برای رشد تولید و تقاضای جهانی در سال جاری را کاهش داد. این آژانس انتظار دارد تولید از ۱۰۰.۴۷ میلیون بشکه در روز به ۱۰۰.۴۵ میلیون بشکه در روز صعود کند، در حالی که رشد تقاضا به ۱۰۰.۲۸ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ۱۰۰.۳۱ میلیون بشکه در روز که پیش‌تر پیش‌بینی شده بود، می‌رسد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این آژانس همچنین قیمت مورد پیش‌بینی برای وست تگزاس اینترمدیت و برنت برای سال جاری و آینده را افزایش داد. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت امسال ۱۴ درصد رشد کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.