ظاهراً باشگاه شاکی (بخوانید ریزاسپور) نیز کمک‌های خوبی در راه باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس برداشته و جلسات امیدوارکننده‌ای نیز وکلای سوئیسی تیم پرطرفدار ایرانی برگزار کرده‌اند. شاید برای هواداران پرسپولیس جالب باشد که بدانند در صورت باز شدن این پنجره و شکسته شدن حکم فیفا چه بازیکنانی قرار است به این تیم محبوب اضافه شوند. خبردار شدیم در صدر لیست پرسپولیس لیگ هجدهم هم سروش رفیعی قرار دارد؛ شماره ۷ فصل گذشته سرخپوشان که پرسپولیسی‌ها خاطرات خوبی از دریبل‌های او در ذهن دارند اما نتوانست آن‌طور که باید و شاید در لیگ ستارگان قطر بدرخشد.

به گزارش نامه نیوز ، باشگاه الخور قطر هم که تصور می‌کرد سروش رفیعی می‌تواند ستاره این تیم باشد، او را خرید اما در حال حاضر قصد دارد با این ستاره شیرازی قطع همکاری کند.

در این گیرودار باشگاه سپاهان نیز پالس‌های مثبتی فرستاده که سروش رفیعی را به اصفهان بکشاند اما شنیدیم جواب شماره ۷ یک جمله بوده است: «نه، فعلاً می‌خواهم استراحت کنم!»

البته استراحت سروش رفیعی بهانه‌ای بیش نیست. شنیدیم این هافبک تکنیکی منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس و شکسته شدن حکم فیفاست.

سروش رفیعی که با بازی در پرسپولیس هم مبلغ خوبی دریافت کرد و هم به شهرت فوق‌العاده‌ای رسید، بدش نمی‌آید دوباره به پایتخت بیاید و در این تیم پرطرفدار توپ بزند.

از آنجایی که محسن مسلمان مغضوب برانکو است و بشار رسن هم نتوانسته به اندازه پیش‌بینی‌ها بدرخشد، بهترین فرصت برای سروش رفیعی است که بی‌رقیب فرمانده خط میانی پرسپولیس در لیگ هجدهم باشد به شرط آن که...

فرشاد احمدزاده جانشین سروش در الخور!

*برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمده که چرا فرشاد احمدزاده در بازی با الجزیره به نمایش فردی روی آورده و فقط دریبل می‌زد؟!

دلیل آن را باید در جلب توجه باشگاه‌های عربی و قطری جست‌وجو کرد. شنیدیم باشگاه الخور قطر قصد دارد فرشاد احمدزاده را جانشین سروش رفیعی هافبک ایرانی خود کند. گرچه پیشنهاد مالی الخور خیلی زیاد نیست اما با توجه به گرانی اخیر دلار در بازار ایران باز می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد. یکی از دلایل عدم تمدید قرارداد با پرسپولیس توسط فرشاد احمدزاده هم همین پیشنهاد قطری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.