آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر پنجشنبه در مراسم تجمع علما و روحانیون در مدرسه علمیه نواب مشهد اظهار کرد: مشکل غرب و آمریکا با ما به دلیل پیروی  از دین و حمایت از مظلومان است و با تکیه بر همین موضوع توانستیم رژیم ستم شاهی را شکست دهیم.

وی افزود: تا هنگامی  که انقلاب اسلامی و آرمان های آن در ایران وجود داشته باشد دشمنی ها ادامه خواهد داشت و ما باید تا آخرین لحظه با استکبار جهانی مقابله کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در نظام اسلامی با موضوعات دیپلماسی نمی توانیم کار خود را به پیش ببریم و و حرکت ما در راستای استکبارستیزی، کفرستیزی و مجاهده با دشمنان است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: قرآن کریم تاکید دارد  محور جامعه اسلامی استکبار ستیزی است و اگر شما با دشمن مبارزه نکنید، آن‌ها با شما مبارزه می‌کنند تا زمانی که نابودتان کنند و این موضوع با مذاکره و گفتگو حل نمی شود.

علم الهدی گفت: جنگیدن و مبارزه در راه خداوند مهم است و اینگونه نیست که تنها نماز بخوانیم و دعا کنیم وباید با دشمن بجنگیم.مسئولان ما باید سیاست‌های اجرایی نظام را براساس رهنمود آیه‌های قرآن تنظیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع خروج آمریکا از برجام گفت: از روز اول رهبر معظم انقلاب بر بدعهدی آمریکا تاکید و گفتند باید تضمین های لازم گرفته شود. باید دوباره تاکید کنیم آنها دین و اخلاق ندارند و به معاهده ها پایبند نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دست آورد برجام برای ما این بود که بسیاری از امتیازات و دانشمندان هسته ای خود از دست دادیم وخسارت زیادی را متحمل شدیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.