«همه می دانند» تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که در افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمده است، واکنش های متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

«همه می دانند» پس از اولین نمایش خود در جشنواره کن بازخورد مثبتی از حاضران در سالن گرفت به نحوی که تماشاگران به احترام فرهادی و بازیگرانش بیش از سه ایستاده به تشویق آن ها پرداختند.

با این حال منتقدان مطرح سینمایی نظرات متفاوتی درباره تازه ترین ساخته کارگردان مطرح ایرانی داشتند، بر اساس اعلام کانال تلگرامی «سینما»، این فیلم در مجموع آرایی که دریافت کرده توانسته است نمره متوسط رو به بالایی را به دست آورد.

براساس نقدهایی که در ۱۲ رسانه مهم درباره «همه می دانند» منتشر شده و امتیازهایی که در سایت متاکریتیک به این فیلم داده شده است، فرهادی تا به اینجا توانسته امتیاز متوسط روبه بالای ۶۷ را به دست آورد.

منتقدان گاردین، اسکرین، ایندی وایر و ورایتی امتیازهای بالایی به این فیلم داده اند، از سوی دیگر «همه می دانند» فرهادی از منتقدان رسانه‌هایی چون تلگراف و هالیوود ریپورتر امتیاز متوسط روبه پایین دریافت کرده است. با این حال به نظر می رسد فرهادی توانسته در فیلم جدیدش نمره خوبی از منتقدان برجسته دنیا دریافت کند.

تریلر روانشناسانه «همه می دانند» تازه ترین ساخته اصغر فرهادی با بازی خاویر باردم، پنه لوپه کروز و ریکاردو دارین است که برای اولین بار به عنوان اثر یک کارگردان ایرانی در افتتاحیه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

این فیلم زندگی زنی به نام لورا با بازی پنه لوپه کروز را روایت می‌کند که به همراه همسر و فرزندانش از آرژانتین به زادگاهش مادرید سفر می‌کند تا حوادث غیرمنتظره‌ای زندگی‌شان را دچار تغییر کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.