یولین لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره آمادگی این تیم و رقبایش در این تورنمنت صحبت کرد.

سرمربی لاروخا ابتدا درباره تکنولوژی ویدئو چک در این رقابت ها گفت: من فکر می کنم ما باید خودمان را برای مواجه با این تکنولوژی آماده کنیم. چون در این جام جهانی لحظاتی به وجود خواهد آمد که متفاوت از جام های جهانی دیگر است. شما باید برای توقف بازی و تاخیر آماده شوید. پس از آنکه بازی توقف یافت کل تیم متوقف می شود. باید قوانین را خیلی خوب بلد باشید و بدانید که داوران چگونه در این شرایط عمل می کنند. ما باید خودمان را برای رویارویی با ویدئو چک آماده کنیم چون در لالیگا این تکنولوژی استفاده نمی شود.

وی درباره حضور بازیکنان قدیمی و جدید در ترکیب اسپانیا گفت: ما ترکیبی از نسل های مختلف را داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا این ترکیب را با هم هماهنگ کنیم. من عاشق بازیکنانم هستم و همه آنها را دوست دارم ولی باید بدانند تنها بازی تیمی است که باعث پیروزی ما می شود.

لوپتگی درباره پرتغال که مهمترین رقیب آنها در گروهشان است و حضور رونالدو در این تیم گفت: رونالدو به تنهایی بازی نمی‌کند. او یک تیم بزرگ را در کنارش می‌بیند. پرتغال ترکیبی از بازیکنان جوان و با استعداد را دارد و این حرف ها همیشه درباره بازیکنان و مربیان پرتغالی صدق می کند.

سرمربی اسپانیا درباره ایران و مراکش دو رقیب دیگرشان این طور گفت: ایران در ۶ سال گذشته بهترین تیم آسیا بوده است. مراکش نیز دو بار قهرمانی جام ملت های آفریقا را کسب کرده است. بنابراین ما در گروه خودمان با قهرمان اروپا، بهترین تیم آسیا و بهترین تیم آفریقا بازی خواهیم کرد. در نتیجه ما در گروه بسیار دشواری قرار داریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.