محمد رفیعی درباره انتخابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت و بحث بدهی‌های فصل گذشته این باشگاه اظهار داشت: باشگاه ما مالک دارد و قصد داریم بدهی‌های باشگاه را پرداخت کنیم. قسمتی از این کار را هم انجام داده‌ایم. من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه آمده‌ام تا یک برنامه‌ریزی منسجم برای هماهنگی بین ارکان باشگاه انجام دهم و در نهایت هم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سپیدرود پوست، گوشت و استخوان من و هواداران این تیم است. به همین دلیل تا جایی که در توان‌مان باشد می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا فضایی برای بهبود اوضاع باشگاه فراهم کنیم.

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدورد راجع به انتخاب سرمربی جدید این تیم و گزینه‌های مدنظر سرخپوشان رشتی تصریح کرد: روز پنجشنبه با سه مربی مذاکره کردیم و قرار است برنامه‌های خود را به کمیته فنی باشگاه بدهند. با دو نفر دیگر هم برای روز شنبه قرار داریم تا با آنها هم صحبت کنیم. به امید خدا از بین این پنج نفر یکی را به‌عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب خواهیم کرد. اگر اجازه بدهید فعلاً اسم این مربیان را مطرح نکنم تا کار نهایی شود.

رفیعی در مورد پرداخت مطالبات علی کریمی و دستیارانش گفت: مطمئناً هیچ‌کس طلبکار نخواهند ماند و مطالبات همه پرداخت می‌شود. این کار کمی دیر یا زود دارد، اما مالک باشگاه قصد دارد بدهی تمام طلبکاران را پرداخت کند.

«با توجه به اینکه هنوز فسخ قرارداد کادرفنی فصل گذشته سپیدرود انجام نشده است، آیا مشکلی برای عقد قرارداد با مربی جدید ندارید؟»، وی در واکنش به این پرسش گفت: قراراداد علیرضا امامی‌فر که به‌عنوان سرمربی با سپیدرود امضا شده بود به مدت نیم‌فصل بود و الان به پایان رسیده است. با توجه به این موضوع ما مشکلی برای بستن قرارداد با سرمربی جدید نداریم. ضمن اینکه ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا در خدمت علی کریمی باشیم و هنوز هم برای ادامه ‌همکاری تمایل داریم، اما یکسری صحبت‌ها شد که دو طرف به  توافق نرسیدند.

مدیرعامل سپیدرود درباره اینکه چه زمانی فسخ قرارداد علی کریمی انجام خواهد شد، عنوان کرد: مسائل مالی و تسویه حساب را کمیته مالی و مالک باشگاه انجام خواهند داد و من فقط پیگیری کارهای اجرایی را بر عهده خواهم داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.