زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (شنبه) رئال مادرید مقابل سلتاویگو که آخرین بازی خانگی کهکشانی‌ها در این فصل لالیگاست در خصوص اظهارنظر اخیرش درباره مقایسه افتخارات رئال مادرید و بارسلونا در این فصل شفاف‌سازی کرد.

زیدان که در یکی از کنفرانس‌های اخیرش گفته بود قهرمانی در لالیگا سخت‌تر از قهرمانی در لیگ قهرمانان است، این بار به خبرنگاران گفت: ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. لیگ قهرمانان تورنمنتی است که همه می‌‌خواهند آن را ببرند. بله من آن روز گفتم که لالیگا سخت‌ترین تورنمنت است، اما در نهایت این لیگ قهرمانان است که به‌عنوان بهترین تورنمنت شناخته می‌شود.

 زیزو که تیمش در این فصل از لالیگا، در بازی‌های خانگی نتایجی ضعیف‌تر از حد انتظار گرفته است، تأکید کرد که مردانش برای کسب یک نتیجه قابل قبول برابر سلتاویگو انگیزه زیادی دارند.

وی اظهار داشت: حیف شد که این آخرین بازی خانگی ماست. ما می‌خواهیم با کسب پیروزی هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در خصوص انتقاداتی که از عملکرد ضعیف او در بازی قبلی تیمش مقابل سویا به خاطر میدان دادن به برخی از نیمکت‌نشینان صورت گرفت، تأکید کرد: ما نمی‌توانیم انتقادات را کنترل کنیم. این بخشی از زندگی ماست. پذیرش انتقادات هم بخشی از کار ماست و باید قبول کنیم که وقتی خوب بازی نمی‌کنیم از ما انتقاد می‌شود. مشکل از آنهایی نیست که کمتر بازی می‌کنند. در اتفاقی که رخ داد همه مقصر بودند و اول از همه من. همه ما در یک کشتی هستیم و من مسئول آن هستم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.