سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، میخائیل روزنانوف کار عکسبرداری هنری از ۱۲ ورزشگاه میزبان دیدارهای این رقابت‌ها را آغاز کرده است.

این عکاس مشهور معماری روسیه در این رابطه گفت: از ماه گذشته میلادی کار روی این طرح را آغاز کردیم و تاکنون عکسبرداری از ۴ ورزشگاه به پایان رسیده است. ورزشگاه‌های لوژنیکی و اسپارتاک مسکو و ولگوگراد را عکسبرداری کردیم و هم‌اکنون در ورزشگاه شهر سن‌ پترزبورگ (محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و مراکش از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه) هستیم. در هر ورزشگاهی ۲ روز حضور داریم و از تمامی بخش‌های آن عکسبرداری می‌کنیم. این کار از زاویه‌های مختلفی انجام می‌شود. سراسرنما و محیط بیرونی ورزشگاه‌ها نیز برای کار ما مهم هستند. تاکید بیشتر ما روی معماری ورزشگاه‌های تازه‌ساخت و نوسازی شده هستند. به طور کلی عکسبرداری ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای من بسیار جالب و کار در حوزه جدیدی است.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

عکسبرداری هنری از تمامی ورزشگاه‌های جام جهانی 2018

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.