تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با هدایت مهدی تارتار در هفدهمین دوره لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و با کسب ۴۷ امتیاز در رده پنجم ایستاد، تلاش می کند تا در فصل آینده، مانند نیم فصل نخست لیگ هفدهم، شگفتی ساز شود و سهمیه آسیا را بدست آورد.

پارس جنوبی در فصل گذشته از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشت و پس از پایان مسابقات هم، به جزء علی دشتی و امید سینگ، قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم به پایان رسید و حالا تارتار به مدیران این باشگاه گفته است، تا ابتدا قرارداد سال گذشته را با بازیکنان و کادرفنی تسویه کنند و اگر این اتفاق رخ داد، او در فصل آینده هم سرمربی جمی ها خواهد بود.

در طول لیگ هفدهم و درحالیکه جمی ها در رده های دوم تا چهارم جدول قرار داشتند، در چند مرتبه بازیکنان این تیم به دلیل شرایط بد مالی ناراحت بودند و همین مضوع سبب افت آنها شد و حالا تارتار از مسئولان تیمش خواسته تا ابتدا مطالبات مانده از قرارداد فصل گذشته را تسویه کنند و سپس پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد حاضر شوند.

مسئولان پارس جنوبی هم به اعضای تیم قول دادند که قرار است شارژ مالی انجام شود و بازیکنان زودتر به درصدی از طلب های شان می رسند. شرط اصلی تارتار برای نشستن روی نیمکت فصل آینده پارس جنوبی جم، تسویه قرارداد امسال است و باید دید آیا مدیران زردپوشان جنوب کشور این مهم را انجام می دهند یا خیر؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.