وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو گفت: تلاش کردیم برای بازی های آسیایی برنامه ریزی بلند مدتی داشته باشیم تا از طریق فدراسیون ها انجام شود و به منظور افزایش آمادگی فدراسیون ها حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک محقق شده است.

او در ادامه صحبت هایش افزود: به افتخار آفرینی در تکواندو خیلی امیدوارم چرا که از المپیک سیدنی که این رشته به جمع مدال آوران ایران در المپیک پیوست به یک رشته پر مدال غرور افرین و پرتحرک تبدیل شده است. مدیریت فدراسیون تکواندو هم برنامه ریزی دقیقی دارد و با توجه به سوابق این رشته در بازی های آسیایی جاکارتا و در رویدادهای دیگر همچنین المپیک ٢٠٢٠ هم نتایج خوبی این رشته بدست خواهد آورد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو هم قول داده حماسه های تکواندو در بازی های آسیایی و المپیک هم رقم بخورد. در سراسر کشور استعداد های بسیار خوبی هست که این امیدواری وجود دارد که روزهای خوب و طلائی تکواندو در پیش است.

سلطانی فر با اشاره به ظرفیت بالای تکواندو در افتخار آفرینی اظهار کرد: تکواندو کاران ایران همه ظرفیت و شایستگی مدال آوری را دارند. ان‌شاءالله مشکلات و مصدومیت ها هم پیش نیاید و پرچم ایران با درخشش تکواندو کاران به اهتزاز دارید و شور و شعف را در بین مردم رقم بزنیم.

او در پایان گفت: خدا را شکر فضای همدلی در عرصه ورزش کشور وجود دارد و با وحدت و انسجام بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها وجود دارد که این مهم به تحقق اهداف از پیش تعیین شده کمک می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.