سیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران و شعبه تامین اجتماعی شمیران از تصویب و ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از سوی هیات دولت خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگانی که حداقل حقوق دریافت می کنند، ١٩.۵درصد و افزایش حقوق سایر سطوح ١٣ درصد است.

به گزارش ایرنا، سازمان تامین اجتماعی با ۴۲ میلیون بیمه شده، به حدود سه میلیون مستمری بگیر و بازنشسته هم خدمات بیمه ای و درمانی ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: با افتتاح ساختمان جدید امیدواریم خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در فضای مناسب تری انجام شود.

نوربخش تقبل ریسک های اقتصادی و اجتماعی را ماموریت اصلی سازمان های بیمه گر عنوان کرد و اظهار داشت: در سازمان تأمین اجتماعی باید ریسک های جامعه را بپذیریم و برای تمام مخاطرات اقتصادی و اجتماعی برنامه ریزی کنیم تا مخاطرات و ریسک های مختلف به مردم منتقل نشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: مردمی مخاطب ما هستند که بیشترین ریسک های اجتماعی و اقتصادی را دارند. ما همه فعالیتمان پوشش دادن این ریسک ها است. مردم باید از خدمات ما راضی باشند و برای تحقق این رضایتمندی تلاش می کنیم.

نوربخش هدف نهایی تمام اقدامات و برنامه های سازمان تامین اجتماعی را ارتقاء خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: وضعیت خدمت رسانی در ساختمان سابق شعبه شمیران مناسب نبود و با تلاش حوزه های مختلف مرتبط در سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان جدید افتتاح شده است.

نوربخش برخورد صحیح با بیمه شدگان و بازنشستگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت سازمان تامین اجتماعی باشد و این کار وظیفه همکاران است. خروجی همه فعالیت ها و تلاش ها و برنامه ریزی های ما باید به رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان در شعب منجر شود و باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

خداقلی میرزایی، مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران نیز در این مراسم گفت: بازسازی و تجهیز ساختمان جدید از اسفند ماه آغاز شده و در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ١٠درصد بیمه شدگان اداره کل شرق تهران در شعبه شمیران خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند و امیدواریم افتتاح ساختمان جدید زمینه ساز ارتقای خدمات به جامعه تحت پوشش باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.