در حالی که سی روز تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ باقی مانده است لیست ۲۳ نفره تیم ملی اسپانیا توسط رسانه ها گمانه زنی شده و تقریبا مشخص شده که چه نفراتی به این دوره از رقابت ها اعزام خواهند شد. اسپانیا در گروه دوم این دوره با تیمهای ایران، مراکش و پرتغال هم گروه است.

در درون دروازه سه گزینه لوپتگی قطعی است و دخیا، رینا و کپا راهی جام جهانی می شوند. اگر اتفاق خاصی برای هر کدام رخ دهد سرخیو آسنخو راهی روسیه خواهد شد.

دنی کارواخال، سرخیو راموس، ناچو فرناندز، جراد پیکه و داوید آلابا مسافران قطعی روسیه هستند. حال باید دید لوپتگی می خواهد هشت دفاع با خود ببرد یا هفت نفر.

دیگر گزینه های این پست که شانس زیادی برای حضور دارند و بایدهم رقابت کنند سزار آرپلیکوئتا، سرخی روبرتو، مارکوس آلونسو، مارک بارترا و ناچو مونریال هستند که از بین آنها نهایتا سه نفر به این دوره از رقابت ها اعزام خواهد شد.

در این پست احتمالا ۹ نفر حضور خواهند داشت. آندرس اینیستا، تیاگو آلکانتارا، سرخیو بوسکتس، کوکه، سائول نیگز، داوید سیلوا، ایسکو، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز احتمالا این جاهای خالی را پر می کنند و اگر مشکلی برایشان به وجود بیاید می توان روی نفراتی چون خاوی مارتینز، سوسو، دنیل پارخو، اسیر ایارامندی، خوزه کایخون حساب باز کرد.

دیگو کاستا، یاگو آسپاس و رودریگو مورنو توانسته اند نظرمساعد لوپتگی را جلب کنند و حضورشان در این رقابت ها قطعی است. حال باید دید لوپتگی سه نفر را در خط حمله می برد یا چهار نفر. موراتا حضور همیشگی در تیم لوپتگی نداشته و در این راه باید برای قرار گرفتن در لیست با نفراتی چون داوید ویا، جرارد مورنو و ماریانو دیاز رقابت کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.