رونی فصل گذشته به دوران بازیگری ۱۳ ساله‌اش در منچستریونایتد پایان داد و به تیم دوران نوجوانی‌اش اورتون برگشت اما در این تیم هم کم فروغ بوده و حالا مدتی است که شایعاتی درباره انتقال او به لیگ آمریکا شنیده می‌شود.

تابستان سال گذشته هم اخباری درباره پیشنهاد باشگاه‌های آمریکایی به رونی به گوش می‌رسید اما او ترجیح داد که به گودیسون پارک برگردد. حالا اما دوباره شنیده می‌شود که امکان دارد رونی پا در جای پای هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، استیون جرارد و فرانک لمپارد بگذارد و مقاطع پایانی دوران بازیگری‌اش را در آمریکا سپری کند.

مورینیو در این باره گفت: «زمانی که رونی به اورتون باشگاه دوران نوجوانی‌اش پیوست، دنیا از حرکت این پسر شگفت‌زده شد. بعد او به منچستریونایتد رفت و در آنجا دوران حیرت‌آور داشت. او دوباره به اورتون برگشت و به همین دلیل من فکر می‌کنم که دوران بازیگری او در انگلیس عالی بوده است. بعد از این چه می‌شود؟ خودش تصمیم می‌گیرد. MLS؟ در آنجا بازیکنان بزرگ زیادی هستند که دوران بازیگری‌شان را به پایان خواهند رساند. پس من امیدوارم که او از رفتن به MLS لذت ببرد.»

 دیوید مویس هم گفت: «وین بازیکنی فوق‌‌العاده بوده است و شاید یکی از بهترین بازیکنان نسل اخیر فوتبال. من واقعاً از کار کردن با او در اورتون لذت بردم زمانی که او خیلی جوان بود. در منچستریونایتد هم از کار کردن با او لذت بردم و او خیلی به من کمک کرد. اگر بخواهد به آمریکا برود، به نفع تیمی است که او را جذب می‌کند چون رونی بازیکنی است که می‌تواند در دو سه پست بازی کند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.