علی اکبر رنجبرزاده متن این بیانیه را به شرح زیر قرائت کرد:

صنعت ICT ایران علاوه بر آنکه پرتحول‌ترین و رو به رشدترین صنعت کشور است به سبب خلق اشتغال کم نظیر جوانان از مزیت‌های بسیار برخوردار است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه سایر بخش‌های حاکمیت همواره بر حمایت فعالان این عرصه تاکید داشته‌اند. اجرای موفقیت‌آمیز طرح ثبت شناسه اجرای تلفن همراه (رجیستری) که در کنار اجرای سیاست‌های مقاومتی و با هدف جلوگیری از روند فزاینده قاچاق تلفن همراه در نیمه دوم سال ۹۶ آغاز شد به رغم همه دشواری‌ها که در روند قانون مند شدن ورود این تجهیزات وجود داشت، نشانه عزم جدی دولت در مقابله با پدیده قاچاق بود. احقاق حقوق ملی و حمایت از فعالان قانونمند این بازار بزرگ توجه به سلامت عمومی و حراست از کیان ملی در مقابله با قاچاق چند صد میلیاردی این کالا از جمله دستاورد اجرای این طرح است که بدون مشارکت کم نظیر همه ذی‌نفعان این بخش به خصوص حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر نمی شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از کوشش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که بار دشوار هماهنگی این طرح را دارند و همچنین سایر دستگاه‌های مرتبط ثبت گوشی‌های همراه با یک الگوی ملی و موثر در جلوگیری از پدیده قاچاق در کشور بدل شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.