علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه ظرفیت بزرگی برای کشور است که با نفس امام راحل و حمایت ها و رهنمودهای رهبری به اینجا رسیده که در دنیا نظیر ندارد.

وی افزود: من از مسوولان دانشگاه آزاد می‌خواهم که توسعه و ارتقای مدارس سما را در دستور کار داشته باشند زیرا سن فراگیری بیشتر سنین پایین است.

ولایتی اضافه کرد: در مهد کودک ها آهنگ هایی می‌گذارند که بچه ها مبتذل بار می آیند ولی ما اگر بتوانیم از آن سنین بچه ها را در مدارس سما تحویل بگیریم بچه مسلمان واقعی بار می آوریم.

 رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر قرار است امروز کاری کنیم که آینده کشور در شان ایران اسلامی باشد باید چنین بنایی داشته باشیم تصریح کرد: اگر از این بنا استفاده نکنیم کفران نعمت کردیم،

ما اسیر برخی بروکراسی ها نیستیم و در جلسه شورای دانشگاه مسائل را بررسی می‌کنیم و ابلاغ می شود که این مساله خودش نعمت است.

وی اظهار داشت: اگر بچه های مردم خدای نکرده مبتذل بار بیایند خداوند در قیامت از ما سوال می‌کنند، جوانان ما در دنیا بی نظیر و افضل هستند، با مشکلات بعد از انقلاب که به ما تحمیل شده ساختند و حالا با عنایت الهی اگر دفاع از حرم به این ها نیاز داشته باشد صدها هزار نفر می روند.

 رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این موضوع که مجموعه خدمتگزار امروز دانشگاه آزاد نیز در تاریخ این دانشگاه بی نظیر است و هر کدام از این مسوولان می توانند مجموعه آموزش عالی کشور را اداره کنند گفت: من از سال ۴۳ در آموزش عالی بودم و با این موضوعات دانشگاهی آشنا هستم. مجموعه ای با این آمادگی و ظرفیت در تاریخ آموزش عالی سابقه ندارد.

وی افزود: ما باید قدر این ظرفیت را بدانیم و بر روی صحت و دقت کارها توجه کنیم.

ولایتی خطاب به روسای واحدهای دانشگاه آزاد گفت: مراقب باشید ارزش مدرک دانشگاه آزاد حفظ شود، مدرک دانشگاه آزاد ناموس ماست و باید به گونه ای باشد که هر کس مدرک دانشگاه آزاد دارد افتخار کند و ولنگاری در دانشگاه وجود نداشته باشد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در بخش دیگری از سخنانش به موضوع برجام اشاره کرد و اظهار داشت: بعید می‌دانم از مذاکره با اروپایی ها چیزی در بیاید. امیدواریم به نتیجه برسیم ولی تا چه زمانی باید منتظر باشیم که ببینیم آمریکا ما را تحریم کرد یا تحریم را برداشت؟ باید خودکفا باشیم.

وی اضافه کرد: زمانی مقام معظم رهبری به یکی از وزرای کشاورزی اعتراض کردند که چرا خودکفا نیستیم.خوشبختانه آقای حجتی در این زمینه خوب کار کردند.گندم اسلحه ماست و نباید روزی برسد که اگر گندم به ما ندادند گرسنگی بکشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.