این تارنما روز پنجشنبه با انتشار ویدیویی نامزدهای بهترین گل این هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که در این میان گل های «احمد نورالهی» بازیکن پرسپولیس به الجزیره و «مامه تیام» بازیکن استقلال به ذوب آهن را در فهرست ۴ نامزد بهترین گل هفته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.

به این ترتیب نورالهی و تیام موفق شده اند با درخشش در بازیهای اخیر، ۲ کرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به خود اختصاص دهند.

گل‌های «ریکاردو لوپز» و «جی جیا سونگ» از تیم جئونبوک موتورز کره‌جنوبی برابر بوریرام تایلند هم دیگر کاندیداهای بهترین گل هفته شده‌اند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس http://www.the-afc.com/competitions/afc-champions-league/sponsor/goaloftheweek/vote-for-your-allianz-acl۲۰۱۸-goal-of-the-week به بازیکن مورد نظر خود رای دهند. 

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال هفته جاری موفق شدند با جبران بازی دور رفت؛ امتیاز مورد نظر را برای راهیابی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا کسب نمایند.

تیم استقلال با هت تریک «مامه تیام» با برتری ۳ بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد و پرسپولیس نیز با گل دقیقه ۸۹ سید جلال حسینی کاپیتان خود، الجزیره امارات را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت تا با وجود تساوی ۴-۴ در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

گفتنی است مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوم خرداد ماه برگزار می شود و با توجه به حضور سرخابی ها در این مرحله احتمال برخورد این دو تیم در این مرحله به بحث داغ این روزها تبدیل شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.