سایت اسپورت کرواسی گفت و گویی با برانکو ایوانکوویچ درباره حضورش در پرسپولیس، انتقال صادق محرمی به دینامو و البته جام جهانی روسیه انجام داده است.

 

اظهارات سرمربی پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

 

قراردادم را برای دوسال تمدید کردم. پرسپولیس باشگاه بزرگی با ۴۰ میلیون هوادار است. اینجا هواداران دیوانه تیم‌شان هستند و کار کردن در چنین جوی برای من افتخار است چون انرژی مضاعفی به شما می‌دهند و خیلی خوشحالم در چنین تیم بزرگی کار می‌کنم. 

 

امیدوار بودم بلاژویچ در جشن قهرمانی ما حاضر می‌شد اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانست حاضر باشد و امیدوارم او را به زودی در ایران ببینم.

 

صادق محرمی را به خوبی می‌شناسم و مطمئن هستم خیلی به کار دینامو خواهد آمد. او بازیکن بسیار خوبی است و مطمئن باشید ظرف چند سال آینده دینامو با فروش او ۱۰ میلیون یورو به دست خواهد آورد.

 

اول باید به فکر صعود تیم ملی کرواسی از گروه بود. شک نکنید این یکی از بهترین نسل‌های کرواسی است و من فکر می‌کنم که بتواند از گروه خود به مرحله بعد صعود کند. 

 

از نظر من برزیل،‌ اسپانیا و آرژانتین مدعیان قهرمانی هستند. اگر من بخواهم از بین این‌ها یک تیم را انتخاب کنم جواب من آرژانتین خواهد بود. آن‌ها تیم خیلی خوب و کاملی هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.