دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* در حالی‌که نیمه نخست بازی به اتمام رسیده بود باز هم هواداران در حال ورود به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی شاگردان کارلوس کی روش مقابل ازبکستان بودند.

* کارلوس کی روش تا دقیقه ۳۳ نیمه اول روی نیمکت نسسته بود تا دستیارش مارکار آقاجانیان در کنار زمین حضور داشته باشد. اما اشتباهات پرتعداد هافبک ها تیم ملی باعث شد تا کی روش کنار زمین بیاید و با فریادهای خود از کریم انصاری فرد بخواهد بهتر بازی کند. شماره ۱۰ تیم ملی در بازی امروز به عنوان هافبک نفوذی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است.

* دختر حدودا ۱۰ساله ای قصد ورود با پدر خود به ورزشگاه آزادی را داشت که با ممانعت مسئولان ورزشگاه روبرو شد تا اشک های این نوجوان جاری شود. اما باز هم اجازه ای برای وی جهت تماشای بازی تیم ملی داده نشد.

* مهدی تاح به همراه محمدرضا ساکت در کنار مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور د اشتند.

* نیمکت نشینان تیم ملی در بازی امشب در بین دونیمه تنها برای چند دقیقه خودشان را گرم کردند و سپس به دستور کارلوس کی روش به رختکن رفتند تا به رختکن بروند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.