پایگاه خبری کنگره آمریکا گزارش داد، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-یکشنبه- با ارسال چندین پیام در توییتر خود، تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا را هدف حمله قرار داد.

ترامپ متوقف شدن این تحقیقات را خواستار شد.

وی ابتدا به گزارش‌های «نیویورک تایمز» پرداخته و نوشت: «داستان بلند و خسته کننده پر هزینه‌ترین تعقیب توهمات تاریخ، موفق نشد ارتباطی بین من و روسیه پیدا کند، بنابراین اکنون به دنبال کشف مداخله سایر کشور‌های جهان است.»

رونامه نیویورک تایمز روز گذشته گزارشی مبنی بر دیدار «دونالد ترامپ جونیور» پسر رییس‌جمهوری آمریکا با شاهزاده‌های اماراتی و عربستانی و یک تاجر اسرائیلی در «برج ترامپ» منتشر کرد. تایمز نوشت که این دیدار در اوت ۲۰۱۶ و در آستانه آغاز رقابت‌های انتخاباتی صورت گرفته و در آن شاهزاده‌های عربی پیشنهاد حمایت از ترامپ برای پیروزی در انتخابات را به پسرش ارائه کردند.

ترامپ سپس با مطرح کردن ادعاهایی درباره دریاقتی‌ها و پرداخت‌های غیرقانونی «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در زمان حضور در وزارت امور خارجه و ایمیل‌هایی که پاک کرده است، از مولر خواست درباره کلینتون تحقیق کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.