گودرز امیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: پتروشیمی خرم‌آباد مشکلاتی داشت که خوشبختانه رفع شد و در حال حاضر برای سرمایه‌گذاری در آنجا مشکلی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه اگر صنایع تبدیلی در لرستان ایجاد شود هم برای استان و هم برای سرمایه‌گذار خوب است درباره آخرین وضعیت سیمان دورود ادامه داد:  با جلساتی که در این کارخانه برگزار شد با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت‌های خوبی به این مجموعه شد و سیمان دورود توانست روی پا خود بایستد.

 

امیری افزود: فاز ۴ سیمان دورود در یک برنامه زمان‌بندی شده تدوین شده که نیاز است طبق برنامه زمان‌بندی این طرح پیش برود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان خاطرنشان کرد: منطقه ویژه بروجرد نیز علی‌رغم اینکه جانمایی آن ایراد دارد اما پروژه آن در شورای عالی مناطق آزاد به تصویب رسید.

 

وی درباره مجتمع مصالح کوهی شن و ماسه گفت: مقدمات این طرح انجام شده که باعث می‌شود واحدهایی که در سطح شهر پراکنده‌اند در مکان مشخصی تجمیع شوند.

 

امیری درباره مؤدیان بدهکار تامین اجتماعی نیز اظهار کرد: این اشخاص تا دو ماه آینده فرصت دارند که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا جرائم آن‌ها بخشیده شود.

این معاون استاندار گفت: البته این موضوع شرایطی دارد که باید واحدهای صنعتی آن را مهیا کنند و اگر شرایط فراهم نبود دستگاه‌های اجرایی و مدیران با آن‌ها همکاری کنند تا مشکل بدهیشان رفع شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.