گرشاسبی درباره حذف «سیدجلال حسینی» از تیم ملی اظهار داشت: سیدجلال حسینی بزرگ تیم است و ارتباط خوبی هم با برانکو برقرار می‌کند. کسی انتظار نداشت با این همه زحمتی که سیدجلال برای تیم ملی کشیده، او خط بخورد اما به هر حال وظیفه همه ما حمایت از تیم ملی است و فکر می‌کنم تا این لحظه کنار گذاشتن این چهار بازیکن قطعی نشده، اما نظر شخصی‌ام نه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، بلکه به عنوان یک شهروند این است که وقتی سیدجلال گل پیروزی ما را به الجزیره زد، دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تیم ملی از حضور حسینی محروم شده است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم درباره کیفیت بالای این بازیکن شکی وجود داشته باشد و از این منظر تیم ملی ایران از حضور او محروم شده است.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که چرا چنین فکری می کند؟ ادامه داد: این حس شخصی من بود چرا که رفتارهایی در این مدت دیده بودم که بعد از جام جهانی درباره آن صحبت خواهم کرد. به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره کی‌روش صحبت‌هایی دارم، تیم ما بهترین دفاع، بهترین حمله، بهترین تیم و بهترین گلزن را در اختیار دارد، اما سزاوار نبود که هفت بازیکن ما این طور تحلیل بروند. سیدجلال در بازی با الجزیره نشان داد که چقدر آماده است اما حتی با باشگاه پرسپولیس هم تماسی گرفته نشد تا او را از نظر روحی آماده کنیم. این برخورد با تیم قهرمان و پرطرفدارترین تیم ایران و بازیکنی با این سابقه ملی از نظر ما قابل قبول نیست. همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی حضور داشته و برای کشور افتخارآفرین باشند، اما این رفتارها با کاپیتان پرسپولیس حرفه‌ای نبود.

وی در ادامه درباره زمانبر شدن تمدید قرارداد با «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس، گفت: ما دچار بحران ناخواسته‌ای بودیم و محرومیت از نقل و انتقالات باعث شده بود تا برانکو برای تمدید قرارداد احتیاط کند، اما او همیشه می‌گفت که عاشق پرسپولیس و ایران است. محرومیت از پنجره نقل و انتقالات باعث شده بود تا برانکو با احتیاط جلو بیاید و در نهایت با رایزنی توانستیم این توافق را انجام دهیم.

گرشاسبی درباره اینکه آیا بازیکنانی را جذب خواهند کرد تا در نیم‌فصل دوم از آنها استفاده کنند، تصریح کرد: اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود قطعاً این کار را می‌کنیم البته من که پنجره نقل و انتقال باشگاه را نبستم و باید مدیریت بحران انجام دهیم. هواداران بدانند که ما با دست بسته پیش می‌رویم و تا این لحظه فقط صادق محرمی که قراردادش تمام شده بود جدایی‌اش قطعی است اما امیدوارم سایر بازیکنان شرایط را درک کرده و در پرسپولیس بمانند تا این شرایط بحرانی بگذرد و بعد هر کجا خواستند بروند.

وی در پایان افزود: هیچ گاه قول ندادم پنجره نقل و انتقالات باز شود، اما از همه توانمان استفاده کردیم تا بدبینی‌ها را از پرسپولیس برداریم و بقیه آن بستگی به عدالت مسئولان تصمیم‌گیرنده دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.