به گزارش مارکا، لیورپول شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا سه بر یک مغلوب رئال مادرید شد و از فتح جام بازماند. یورگن کلوپ پس از بازی ابتدا به مادرید تبریک گفت و سپس به بازی اشاره کرد. سرمربی لیورپول اظهار کرد: به نظر می رسد به دنبال مقصر هستید. محمد صلاح با کتف زمین خورد و به شدت آسیب دید. یک بد شانسی بود. بازیکنانمان زمانی که صلاح زمین را ترک کرد شوکه شدند. آسیب دیدگی او یک کابوس بود. اتفاقی تلخ برای لیورپول و مصر بود. آسیب دیدگی ها جزیی از ورزش هستند. در ۳۰ دقیقه نخست خیلی خوب بازی کردیم، بازی که همه انتظار داشتند. نمایش خوب و موقعیت های خوب داشتیم. با این حال کسی درباره چگونگی شکست مان صحبت نخواهد کرد اما خواهد گفت که مادرید قهرمان شد. 

سرمربی آلمانی در ادامه افزود: گل های عجیبی به ثمر رسید. گل قیچی برگردان گرت بیل فوق العاده بود. آن ها بارها دروازه ما را نشانه رفتند اما ما نیز به سمت دروازه شان ضربه زدیم. در فوتبال به شانس نیاز دارید و ما نداشتیم و بد شانس هم بودیم. این موضوع به پول ربطی ندارد. فینال داستانش متفاوت است. ما در این دیدار حضور داشتیم چون عملکرد خوبی در مراحل قبل داشتیم. با این حال همه چیز وحشتناک پیش رفت. 

لوریس کاریوس در این بازی دو اشتباه بزرگ داشت که منجر به گل شدند. کلوپ در این رابطه اظهار کرد: برای او متاسف هستم. او این قضیه را می داند و ما نیز از آن آگاه هستیم. باز هم از او در ترکیب بهره خواهیم برد. مطمئن هستم اشتباهاتش را به یاد خواهد آورد و نه شکست مان و نحوه بازی مان برابر مادرید را. احساس خوبی ندارم اما سعی می کنم حرفه ای عمل کنم. باید این شکست را پذیرفت. همه چیز را می خواستیم اما فاتح چیزی نشدیم. 


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.