محسن هاشمی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه امروز شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بخش عمده‌ای از جلسه به نامگذاری‌ها اختصاص داده شد؟ گفت: سوالات را تخریبی مطرح نکنید چرا که نامگذاری یکی از وظایف اصلی شورای شهر است و حتی مردم سوالات و ابهاماتی در این زمینه دارند و به طور مفصل در جلسه امروز به این موضوع پرداخته شده و در نهایت با توجه به ابهامات از کمیسیون مربوطه درخواست کردیم که گزارشی در مورد روند نامگذاری برای همه اعضاء ارائه کنند.

وی با بیان اینکه نامگذاری حساسیت‌های زیادی دارد، گفت: به عنوان مثال امروز نامگذاری میدان امام هادی (ع) به شیخ صدوق مورد بررسی قرار گرفت و با اینکه ۱.۵ سال پیش این نامگذاری انجام شده بود اما هنوز تابلو نام جدید میدان یعنی امام هادی نصب نشده بود و مردم خواهان بازگرداندن نام بودند و حساسیت‌ها و صحبت‌ها در این زمینه بالا است اما سعی می‌شود در جلسات بعدی سرعت عمل‌مان در نامگذاری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران برای ارائه برنامه اجرایی ایمنی حمل و نقل دانش آموزان به تصویب رسید، گفت: همچنین دو نفر از اعضای شورای شهر نطق پیش از دستور داشتند و به اعضای شورای شهر کارت اهدای عضو داده شد که روند جلسه را کند کرد.

وی در مورد خشک شدن چشمه علی نیز به ایسنا گفت: در جلسه‌ای با حضور ریاست مترو، شهردار منطقه، مشاوران و پیمانکار مربوطه دلایل خشک شدن چشمه علی را بررسی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به راه حلی عملی برسیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران در ساعت ۱۲ امروز جلسه هم اندیشی دارند در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد دستور جلسه هم اندیشی گفت: از بیان دستور جلسه خودداری می‌کنم چرا که هنوز برگزار نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.