منچستر یونایتد برای بازگرداندن گرت بیل به لیگ جزیره حاضر است که رقم نجومی را به این بازیکن پیشنهاد دهد و بالاترین دستمزد را هم به او پرداخت کند.

منچستر یونایتد مدتها است که به دنبال جذب گرت بیل است. از زمانی که این بازیکن ولزی در تاتنهام می درخشید سران یونایتد به جذب او علاقه داشتند اما اصرار بیل برای حضور در رئال مادرید باعث شد تا در نهایت او راهی کهکشانیها شود.

[پیشنهاد نجومی منچستریونایتد برای خرید بیل]

بیل با وجود آنکه جام های زیادی با رئال به دست آورده و مرد بازیهای بزرگ نشان داده است اما آسیب دیدگی های زیاد و نیمکت نشینی در کهکشانیها باعث شده تا خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال به گوش برسد. با وجود آنکه کریم بنزما در بیشتر بازیها آماده نیست اما بازهم در ترکیب اصلی به میدان می رود این درحالی است که زیدان اعتماد خود به بیل را از دست داده و کمتر از او در ترکیب اصلی بهره می گیرد.

ستاره ولزی رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول خودی نشان داد و به دو گلی که به ثمر رساند زمینه ساز قهرمانی تیمش رود. روزنامه سان انگلیس اعلام کرد که منچستر یونایتد برای جذب بیل حاضر است که رقم نجومی را پرداخت کند تا جایکه با ۲۰۰ میلیون پوند و حقوق هفتگی ۶۵۰ هزار پوند حاضر است که این بازیکن ولزی را به خدمت گیرد. سان نوشت که بیل با زیدان اختلاف نظر دارد و مدتها است که این دو با هم سخنی به میان نیاورده اند و همین باعث شده تا احتمال بازگشت این بازیکن ولزی به لیگ جزیره بسیار زیاد باشد.

در صورت جدایی بیل از رئال مادرید به احتمال خیلی زیاد او راهی منچستر یونایتد و یا پاری سن ژرمن خواهد شد چرا که تنها چنین تیم های حاضر هستند که چنین رقم های سنگینی را برای جذب یک بازیکن پرداخت کنند. با پیوستن بیل به شیاطین سرخ این تیم می تواند بار دیگر به قدرت نخست لیگ جزیره تبدیل شود و بعد از مدتها قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد و امیدوار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.