در حالی که تیم فوتبال ایران در جریان دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ترکیه رفته است، حدود ۹ هزار هوادار خود را به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری فاتح تریم رسانده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر هواداران حاضر ایرانی هستند که با سختی‌های فراوانی بلیت مسابقه را تهیه کرده‌اند. البته حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه از نکات جالب این دیدار است.

ایرانی‌های حاضر با شعار «ایران ایران» تیم فوتبال ایران را تشویق می‌کنند.

در اوایل نیمه نخست زمانی که علیرضا بیرانوند توانست یک موقعیت تک به تک را از حریف بگیرد، به شدت توسط هواداران ایرانی تشویق شد.

علی دایی، مصطفی دنیزلی و مهدی تاج به همراه محمدرضا ساکت از مهمانان ویژه این بازی هستند.

در حالی که اواسط نیمه نخست بازی بود و هواداران ساکت بازی را تماشا می‌کردند با حرکت زیبای احسان حاج‌صفی که درون محوطه جریمه ترکیه یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد، هواداران ایرانی به وجد آمدند و شروع به تشویق ایران کردند.

کارلوس کی‌روش که ایستاده از کنار زمین نظاره‌گر کار شاگردانش بود روی یکی دو صحنه از محوطه فنی خارج شد که همین موضوع باعث شد داور چهارم به او تذکر دهد.

روی یک صحنه که مهاجم ترکیه درون محوطه شش قدم ایران روی علیرضا بیرانوند مرتکب خطا شد، کی‌روش به داور اعتراض کرد.

با توجه به اینکه ترکیه یک بر صفر از ایران پیش است، هواداران ترک‌تبار ساکت در جای خود نشسته و بازی را تماشا می‌کنند اما ایرانی‌ها با تشویق‌هایشان سعی دارند به بازیکنان روحیه بدهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.