میرحمایت میرزاده با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز به موضوع تعرض به گروهی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس غیردولتی پرداخته شد که در این جلسه برخی از مسئولان آموزش و پرورش هم حضور داشتند.

وی افزود: طبق توضیح مسئولان آموزش و پرورش فرد خاطی جوانی حدود ۲۸ ساله بود که یک فیلم غیراخلاقی را به چند دانش‌آموز نشان داده بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: بعد از  توضیحات مسئولان آموزش و پرورش برخی از اعضای کمیسیون پیشنهاد انحلال این مدرسه غیردولتی را مطرح و خواستار برخورد با عوامل خاطی از سوی دستگاه قضایی شدند که مسئولان مربوطه هم اعلام کردند که فرد خاطی دستگیر شده  و در اختیار مراجع قضایی است.

میرزاده با اشاره به دیگر دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره بررسی موضوع لو رفتن سوالات امتحانی گفت:مسئولان آموزش و پرورش در این رابطه گفتند که شیوه توزیع سوالات امتحانی تغییر کرده و واسطه‌ها حذف شده‌اند به عبارت دیگر یک ساعت قبل از امتحالات سوالات به صورت مستقیم به مدارس داده می‌شود و هیچ نگرانی درباره لو رفتن سوالات وجود ندارد. با یک مورد تخلف اخیر هم در اسرع وقت برخورد شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.