شبکه «ESPN» روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: رونالدو در دیدار رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس که به پیروزی ۳ – صفر رئال مادرید به پایان رسید، گل قیچی استثنایی را به ثمر رساند که در فاصله کوتاهی پس از اتمام دیدار، یکی از بهترین گل های این فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت؛ این در حالیست که «گرت بیل» در دیداری به مراتب حساس تر یعنی در فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه «کی یف» کشور اوکراین گل تقریبا مشابهی را در برابر لیورپول به نام خود ثبت کرد.

n82929583-72365063

در این بین، وظیفه انتخاب برترین گل این فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بر عهده کمیته ناظران فنی یوفا که 10 مورد از برترین گل های این فصل را جمع آوری کرده بودند، واگذار شد؛ بر این اساس، این کمیته گل رونالدو را برترین گل این فصل لیگ قهرمانان معرفی کرد و در توصیف انتخاب خود اذعان کرد: گل رونالدو نمایش خارق العاده ای از تکنیک و تبحر بود.

مطابق این رنکینگ، ناظران با حیاتی خواندن گل بیل، از آن به عنوان 'حرکتی آکروباتیک و ماهرانه' یاد کرده و آن را در رده دوم قرار دادند.

این کمیته از چهره های سرشناسی همچون «دیوید مویس» سرمربی اسبق وستهم، منچستریونایتد و اورتون؛ «کریستین چیوو» مدافع اسبق آ.اس رم و اینتر میلان؛ «توماس شاف» بازیکن اسبق تیم وردربرمن، «جرزی انجل» سرمربی اسبق تیم لهستان و .. تشکیل شده است.

در این میان، گل «گونزالو هیگواین» بازیکن یوونتوس به تاتنهام و قیچی برگردان «آنتوآن گریژمان» بازیکن اتلتیکو به آ. اس رم در مرحله گروهی به ترتیب در رتبه سوم و چهارم جای گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.