اسکای نیوز نوشت، منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه پس از شکست تلاش ها برای برقراری آتش بس از سرگرفته شده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بخش هایی از شمال نوار غزه را در چندین نوبت بمباران کردند.

در همین حال شبکه ۲۰ تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد: تانک های رژیم صهیونیستی به سمت شمال نوار غزه حرکت کردند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی نیز یک پایگاه نظامی متعلق به گردان های القسام را در غرب شهر &#۳۹;خان یونس&#۳۹; واقع در جنوب غزه هدف قرار دادند.

برخی منابع گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی آماده آغاز عملیاتی در غزه با عنوان «برق خاکستری» است.

ازسوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین حملات موشکی و راکتی خود را به شهرک های صهیونیستی ازسرگرفتند.

آژیر خطر حمله موشکی در شهرک های صهیونیستی «نیریم» ، «اشکول» و «نتیف هعسرا» به صدا درآمده است.

به گزارش رسانه های صهیونیستی ، پناهگاه های عمومی در شهرک های صهیونیستی که در فاصله ۳۰ کیلومتری غزه قرار دادند ، گشوده شده است.

پیش تر برخی منابع به نقل از جنبش جهاد اسلامی اعلام کرده بودند که با میانجیگری مصر آتش بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی از نیمه های شب برقرار خواهد شد، اما مقام های صهیونیستی آن را رد کردند.

رژیم صهیونیستی از بامداد روز سه شنبه در چندین نوبت مواضع نیروهای مقاومت در غزه را هدف قرار داد.

در مقابل مقاومت فلسطین نیز صبح و بعدازظهر سه شنبه در پاسخ به تجاوزات و حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، ده ها خمپاره و موشک به شهرک های صهیونیست نشین شلیک کرد که براثر این حملات شماری از صهیونیست ها زخمی شدند.

پیش تر حماس و جهاد اسلامی در بیانیه ای مشترک در واکنش به حملات سه شنبه مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی اعلام کردند: پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون می دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.