هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم‌هایی چون ماجرای نیمروز و دارکوب با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «جنابِ آقای روحانی. سلام و خسته نباشید. خوشحالم که در دوره شما و بواسطه شعارهای انتخاباتی و مرام و مشیِ تان نقد رییس‌جمهورِ حی و حاضر و در قدرت، تقریبا تبدیل به عادی ترین اتفاقِ ممکن شده است. (نقد و نابود کردنِ اسبق ها که هزینه نداشته و ندارد و تازه ارزشِ افزوده هم دارد.) دیگر مثل خیلی قبل‌ترها و کمی قبل‌ترهایش مخالفت و نقد با تصمیم ها و رویکردهای رییس جمهور، تقدس زایی و مستوجبِ ردگیری و برخورد نیست. ناراحت نباشید و لطفا به آقای نوبخت بگویید کنایهِ شاید درستِ اردیبهشتِ سالِ گذشته را نزند. آنهایی که باید بدانند می دانند و اگر برای حضور در دایره انصاف خود را وادار به مطالعه در واقعیت ها و نه موج های موسمی کرده اند براحتی می‌توانند تلاشهای شما را ببینند. خواه موفق یا شکست خورده.

من اعتراضِ برخی از همکارانم را در اجابت نکردنِ دعوت به مراسم افطاری از همین قِسمِ مذکور می‌دانم. این حرکت نشانه‌ای از موفقیتِ دولتِ شماست. برایِ گفتگو یک چای در یک بعد از ظهرِ غیر ماه رمضان هم کفایت میکند. نیامدن به مهمانیِ افطار رییس جمهور و اعلامِ رسمیِ آن و نه بهانه سرماخوردگی و در سفر بودن آوردن، یک لحظه تاریخی در مردمسالاری این کشور است. امیدوارم این جسارت و توانِ آزاده بودن ما در دولت های آینده با گرایشِ متفاوت و همچنین در برابرِ دستگاه‌هایِ دیگری که باید به مردم پاسخگو باشند، ادامه‌دار باشد و تبدیل به یکی‌از حرکت های‌تقطیع شده و کاملا بی خطر نشود تا خدای نکرده تفسیر به تطهیر کردن خودمان در برابرِ اعتراض های اخیرِ اجتماعی نشود.

در نهایت امیدوارم دولت ضمن به رسمیت شناختنِ این اعتراض و نه پُر کردن سالنِ ضیافت افطاری اَش، از کنار این اتفاق بگذرد و با یک اعلانِ رسمی هزینه این مراسم را به نهادهای خیریه و حمایتی واگذار کرده و رسمِ برپایی اینگونه همایش ها در حکومتی که داعیه پیروی از سیره علی (ع) را دارد از بیخ بخشکاند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.