مشایخی عصر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، با تاکید دوباره بر حضورش در افطاری حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری، اظهار داشت: یک بار اعلام کردم که برای حفظ همدلی و کمک به رئیس جمهوری برای هدایت بهتر کشور در مراسم افطاری شرکت خواهم کرد.

وی با انتقاد از خبرهایی که به نقل از صفحه اینستاگرامش ، برخی رسانه ها منتشر کرده اند، افزود: بنده یک بار اعلام کردم که باید همدلی مان را حفظ کنیم اما نمی دانم این اخبار ضد و نقیض از کجا منتشر می شود و این مطالب چگونه روی صفحه اینستاگرام منتشر شده است.

بنا بر این گزارش خانه سینما شامگاه سه شنبه اطلاعیه ای را درباره ضیافت افطار رئیس‌جمهوری توسط برخی هنرمندان منتشر کرد که در آن آمده بود «ما هیات مدیره خانه سینما، دعوت افطار ریاست جمهوری کشور عزیزمان را اجابت می‌کنیم و به همکاران گرانقدرمان پیشنهاد می‌کنیم به اندرز استاد مشایخی که ما را به همدلی و وحدت در این ایام پر آشوب فرا می‌خواند، گوش دل بسپاریم. روزهای سخت با رفاقت آسان می‌شود.»

جمشید مشایخی روز گذشته در پی دعوت افطاری رییس جمهوری در دست نوشته ای خطاب به هنرمندان آورد: «من خاک پای ملت ایران هستم. زمانه، زمانه وحدت و همدلی است.فرزندان من ما همه اهل فرهنگ و هنر هستیم. اهل دل هستیم، در این وانفسای توطئه ها بر سفره افطاری ریاست جمهور دم از وحدت و همدلی می زنیم.»

صبح امروز در صفحه اینستاگرام جمشید مشایخی مطلبی منتشر با این مضمون منتشر شده بود «ضمن سپاس فراوان از دعوت حضرات، در وضعیت کنونی که اقتصاد مملکت در تلاطم می‌باشد و وضع معیشتی ملت بزرگ ایران نابه‌سامان است، رفتن به ضیافت افطاری هیچ دردی را دوا نمی‌کند و فقط یک تظاهر در جامعه ما می‌باشد. بنده به احترام ملت ایران که هر چه دارم از آن‌هاست، در این مراسم شرکت نخواهم کرد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.