سخن هفته‌ی این شماره از نشریه با عنوان «قاعده‌ی پیروزی» به دو شرط اصلی دست‌یابی به آرمان‌ها از منظر رهبرانقلاب پرداخته است. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: آیت‌الله خامنه‌ای با طرح این مقدمه که اساسا جریان کلی حق، در حال پیشرفت در جهان است، پیروزی یا شکست هرکدام از پیامبران را منوط به «دو شرط اساسی» کرده و می‌گویند: «همه‌ی نهضت‌هایی که براساس دین، براساس فکر قرآنی و اسلامی، در طول تاریخ انجام گرفته و انجام خواهد گرفت، تا ابد موفق خواهند شد و پیروز خواهند شد؛ احتیاج به معجزه هم نیست. لازم نیست تا معجزهای حتما انجام بگیرد تا طرفداران دین موفق و پیروز بشوند، نه؛ بدون اینکه دستی هم از غیب بیاید، اگر این دو شرط وجود داشته باشد، اسلام و قرآن و دین و افکار قرآنی، امکان اصلی موفقیت را خواهند داشت؛ آن دو شرط چه هستند؟ یکی از آن دو شرط ایمان است، اعتقادی از روی آگاهی است، باوری است همراه با تعهدپذیری، قبولی همراه با تلاش و حرکت؛ این شرط اول. شرط دوم صبر، صبر یعنی چه؟ یعنی مقاومت، از میدان در نرفتن، کار را در لحظه‌ی حساس و خطرناک رها نکردن. هرجا شما در طول تاریخ نبوت‌ها می‌بینید یک پیغمبری شکست خورده از طاغوت زمان، برای خاطر این بوده که پیروانش، اطرافیانش، ایمان کافی یا صبر کافی نداشتند. هر مرتبه که می‌بینید به حق پیش برده است، برای خاطر این است که ایمان سرشار و صبر لازم را دارا بودند.»

 

* «داستان حضرت موسی (ع) و ماجرای امروز ما» عنوان اطلاع‌نگاشتی از بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی داستان حضرت موسی و قوم بنی اسراییل است که ایشان در ۵ سال اخیر بارها در سخنرانی‌های خود به آن اشاره کرده‌ و برای تحلیل موضوعات روز کشور و جهان به آن استناد کرده‌اند.

 

* همچنین «اگر به نام عدالتخواهی اخلاق را زیر پا بگذاریم، از خط امام منحرف شده‌ایم» عنوان دیگر اطلاع‌نگاشت نشریه است که در آستانه‌ی سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به ویژگی‌های ایشان از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.

 

* «از بوستان یاس و حقوق‌های نجومی تا دستوری برای احقاق حق مردم» عنوان خبر این هفته نشریه‌ی خط حزب‌الله است که به ماجرای دستور اخیر رهبر انقلاب برای برخورد با مجرمین یک از مدارس غرب تهران خطاب به ریاست قوه قضاییه پرداخته است.

 

* صدوسی‌وپنجمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهدای ۱۵ خرداد۴۲ تقدیم شده ‌است.

* نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

 

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید

نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

http://130.185.75.67/ndata/news/weekly/files/174/WEB-1.jpg

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.