آئودی به طور جدی بر روی مسئله تبلیغات در مورد مدل Q۸ کار کرده است به طوری که تا امروز تصاویر رندر یا نقاشی های مختلف از این خودرو نمایش داده شده است و همچنین یک مینی سریال نیز به خاطر این مدل ساخته که تا اکنون ۳ قسمت از آن پخش شده است. به نظر می رسد آئودی برای آینده این خودرو نقشه های مختلفی کشیده است که با چنین سر و صدایی قصد رونمایی از آن را دارد.

Q8؛ شاسی بلند جدید آئودی که هنوز در پشت پرده است! +تصاویر

سال گذشته بود که کانسپت های مدل Q8 اسپرت رونمایی شد و به تازگی اولین تصاویر نقاشی شده از جلو پنجره و عقب این خودرو لو رفته است که به نظر می رسد تقاوت آنچنانی با مدل های نمایش داده شده ندارند. شاید تنها نکته تازه دیده شده این خودرو نسبت به دیگر محصولات آئودی خشن شدن چهره این خودرو به واسطه تغییرات در قسمت جلویی آن است.

Q8؛ شاسی بلند جدید آئودی که هنوز در پشت پرده است! +تصاویر

با نگاهی دقیق به این خودرو می توان یک رابطه خاص در طراحی این مدل و مدل Ur-Quattro مربوط به دهه 80 میلادی یافت. طراحی جلو خودرو کاملا واضح است و چهره ای لوکس به آن داده است همچنین بهترین امکانات داخلی و خارجی برای این خودرو به کار رفته و نمی توان انتظار داشت که قیمتی پایین داشته باشد.

چند هفته پیش بود که آئودی اولین تصاویر نقاشی شده از پشت این خودرو را منتشر کرد که حالا با نگاه کردن به جلو آن می توان دریافت که طراحی خودرو کاملا خشن شده است. لازم به ذکر است که فولکس واگن اعلام کرده این خودرو و لامبورگینی اوروس هر دو از یک پلتفرم استفاده می کنند. البته این پلتفرم برای مدل های دیگر مانند بنتلی بنتایگا، Q7 و توریگ نیز استفاده شده است.

زمان رونمایی از این خودرو و پایان قایم با شک بازی آئودی 5 ژوئن اعلام شده است.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.