کیم کاردشیان (Kim Kardashian) هنرپیشه ۳۷ ساله آمریکایی که شو‌های تبلیغاتی به همراه خانواده خود برگزار می‌کند به تازگی به دعوت دونالد ترامپ در کاخ سفید با او دیدار کرده است.

این هنرپیشه افزون بر ملاقات با دونالد ترامپ در کاخ سفید، به منزل جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر بزرگ ترامپ  رفته و با آن‌ها درباره مسائل مختلف گفت وگو کرده است.

کاردشیان در ملاقات با ترامپ خواستار آزادسازی یک زندانی زن سالمند به نام آلیس جانسون (Alice Johnson) شده است که به جرم حمل مواد مخدر و پول شویی دارای حکم حبس ابد است و از سال ۱۹۹۶ در زندان به سر می‌برد.

این زن رنگین پوست از دوران نوجوانی درگیر باندهای قاچاق مواد مخدرشده و اکنون ۲۱ سال است که در زندانی در آلاباما به سر می برد.

8095939_141

کیم کاردشیان به دلیل ازدواج با همسر  رنگین پوست خود  از طرفداران حقوق رنگین پوستان و دورگه هاست، کانیه وست، همسر کیم کاردشیان او را در دیدار با ترامپ همراهی نکرد.

دونالد ترامپ دیدار با این ستاره هالیوودی را بسیار مطلوب دانسته و به گفت و گو با او درباره اصلاحات در زندان‌های آمریکا پرداخته است.

8095940_837

جرد کوشنر داماد ترامپ اعلام کرده است  آمریکا به بازنگری در قوانین محکومان زندانی خود به ویژه در جرائم مربوط با مواد مخدر و استفاده از زنان برای حمل این مواد نیاز دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.