فابیو کاپلو درباره استعفای زیدان از سرمربیگری رئال مادرید گفت: به نظرم او تصمیم درستی گرفت. فکر می‌کنم فلورنتینو پرس، زیدان را در صورت عدم قهرمانی در اروپا اخراج می‌کرد.

وی ادامه داد: باشگاه دچار حاشیه شده بود و ظاهراً اختلافاتی نیز میان زیدان و پرس وجود داشت. به نظرم پرس آدمی است که وقتی تیمش برنده می‌شود، خوشحال است، اما زمانی که تیمش برنده نمی‌شود، بقیه را مقصر جلوه می‌دهد. من هم همینگونه از رئال اخراج شدم.

سرمربی پیشین رئال مادرید گفت: فکر نمی‌کنم زیدان به خاطر تیم دیگری رئال را ترک کرده باشد، چرا که الان تیم بدون مربی وجود ندارد. بعد از کسب جام‌های مختلف در این چند سال، زیدان می‌خواست به پرس نشان دهد که مجبور به ادامه مربیگری در رئال نیست و می‌تواند هرشکلی که خودش می‌خواهد ، درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

کاپلو افزود: حالا باید زیدان ثابت کند که می‌تواند در تیم‌های دیگر نیز به قهرمانی برسد. او توانسته نامش را به عنوان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ رئال مادرید ثبت کند.

وی درباره گزینه‌های سرمربیگری رئال مادرید عنوان کرد: گوتی مثل زیدانِ چند سال قبل است، اما اگر او انتخاب نشود، آن وقت فقط مائوریتسیو ساری یا آنتونیو کونته هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.