یورونیوز گزارش داد، ترامپ روز گذشته در حساب توئیتری‌اش با انتشار عکسی از خود با این سلبریتی در اتاق ریاست جمهوری کاخ سفید نوشت: «جلسه بسیار خوبی با کیم کارداشیان داشتم و درباره اصلاح سیستم زندان و محکومیت‌های قضایی صحبت کردیم.»

کارداشیان-وست برای درخواست عفو یک زندانی با نام آلیس مری که با اتهام مربوط به مواد مخدر به مدت ۲۰ سال در حبس است با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کرده است.

این هنرپیشه برنامه‌های تلویزیون واقع نما که به همراه خانواده‌اش برنامه‌هایی را درباره زندگی روزمره خود می‌سازد، پس از دیدار با ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «من از رئیس جمهور ترامپ بابت وقتی که امروز عصر به من داد تشکر می‌کنم. امیدواریم که رئیس جمهوری آلیس مری که به خاطر یک جرم غیر خشونت آمیز مربوط به مواد مخدر در اولین بازداشت به حبس ابد محکوم شد را مورد عفو قرار دهد.»

کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست روابط نزدیکی با دختر و داماد دونالد ترامپ ایوانکا و جارد کوشنر دارند. اصلاح سیستم زندان‌ها از مسائل کلیدی برای جارد کوشنر، مشاور رئیس جمهوری آمریکا به شمار می‌رود.

در ابتدای ماه جاری میلادی نیز طرح مورد حمایت کاخ سفید درباره زندان ها از جمله برنامه حصر و زندان خانگی در کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد.

کیم کارداشیان در زمان انتخابات از حامیان هیلاری کلینتون بود اما همسرش کانیه که در روزهای پیش از مراسم تحلیف با دونالد ترامپ دیدار داشت در ماه گذشته‌ مجددا با رئیس جمهوری آمریکا ملاقات کرد و اظهاراتش در تحسین از وی و همچنین «برده داری» سر و صدای زیادی ایجاد کرد. این خواننده رپ اخیرا با اشاره به شعار انتخاباتی دونالد ترامپ آهنگی به نام «دوباره آمریکا را با عظمت کنیم» خوانده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.