کایل شروود و پدرش مایکل در کلیولند اوهایو شرکت کفن و دفن دارند. روزی در یک مهمانی  یکی از دوستان آنها به شوخی گفت چه خوب می‌شد اگر امکان حفظ خالکوبی افراد بعد از مرگشان وجود داشت. این شوخی پدر و پسر را به فکر فرو برد تا راهی برای انجام این کار پیدا کنند.

 

درست کردن قاب عکس های گرانقیمت با پوست خالکوبی مرده‌ها +عکس

 

بعد از ماه‌ها آزمون و خطا مایکل و کایل سرانجام فرمول کار را پیدا کردند. آنها تکه‌ای از پوست فرد مرده را که رویش خالکوبی دارد با روشی که کسی غیر از خودشان نمی‌داند برمی‌دارند و به صورت تابلو در می‌آورند تا خانواده او بتوانند به عنوان یادگاری از عزیزشان حفظش کنند.

این پدر و پسر اکنون شرکتی به نام "خالکوبی‌ام را برای همیشه حفظ کن" تاسیس کرده‌اند و به افراد متقاضی این سرویس را ارائه می‌دهند. آنها حتی به سرتاسر آمریکا خدمات می‌دهند و برای مشتری‌ها بسته‌ای حاوی وسایل و آموزش برداشتن پوست خالکوبی شده می‌فرستند تا به مسئول کفن و دفن مرده‌شان بدهند. مسئول کفن و دفن این کار را انجام داده و تکه پوست را در بسته‌ای حاوی ماده‌ی محافظ برای این شرکت می‎فرستد و آنها تکه پوست را به شکل قاب عکس در می‌آورند.

رمز پروسه تابلوسازی شدیدا توسط خانواده شروود حفاظت می‌شود. هزینه هر قاب 5 اینچ در 5 اینچ 1600 دلار است. شروودها می‌گویند سالیانه حدود 100 سفارش دریافت می‌کنند و محبوبیت این کار روز به روز بیشتر می‌شود.

__

[[

kk

lll

پدر

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.