احد وظیفه افزود: شنبه و یکشنبه (۱۲ و ۱۳ خرداد ماه) بر شدت بارش در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و استان‌های واقع در جنوب البرز افزوده می‌شود. رگبار، رعد و برق و وزش باد در شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور و برخی از مناطق مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش فردا (۱۲ خرداد ماه) در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران ، سمنان، گیلان ، مازندران، لرستان و شمال آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه (۱۳ خرداد ماه) ضمن افزوده شدن بر شدت بارش ها در کلیه مناطق شدت بارش علاوه بر این استان‌ها در همدان، مرکزی، قم ، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی در برخی از ساعات شدت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

به گفته وی، وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور طی فردا (۱۲ خرداد ماه) پیش‌بینی می‌شود. وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران شنبه (۱۲ خرداد ماه) نیمه ابری در برخی از ساعات ابری و همراه با رگبار،رعد و برق و گاهی اوقات وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای ۳۲ درجه و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت یکشنبه (۱۳ خرداد ماه) ابری همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۲۷ درجه و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.