پروانه مافی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان و انتقاد از مدیریت فعلی و سابق سازمان صدا و سیما بیان کرد:‌ مقام معظم رهبری در دیداری که با دانشجویان داشتند و انتقادی که دانشجویان نسبت به مدیریت یک جانبه صدا و سیما که بر محور یک نگاه است، از این سازمان انتقاد کرد. این انتقاد نیز کاملا بجاست. نمایندگان مجلس نیز نسبت به نگاه یک طرفه‌ای که در صدا و سیما وجود دارد منتقد هستند و تذکرات زیادی در این زمینه دادند اما تاثیری در روند مدیریتی صدا و سیما مشاهده نشده است. این حالت  تا جایی  ادامه پیدا کرد که دانشجویان نیز امروز انتقاد خود را مطرح کردند و رهبر انقلاب آن را بجا دانست.

وی افزود:‌ با توجه به صحبت‌هایی که رهبر  انقلاب در زمینه‌ی صدا و سیما داشتند جای هیچ گونه تردید و سهل انگاری باقی نمی‌ماند و صدا و سیما باید به عنوان مهمترین رسانه‌ی ملی عزم خود را برای تغییرات  اساسی جزم کند. دیدن نگاه عموم مردم و منعکس کردن نظرات عامه جامعه از اقداماتی  است که صدا و سیما باید برای برطرف ساختن انتقادات نسبت به این سازمان انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: صدا و سیما در استراتژی و سیاست‌گذاری خود یک جانبه است و بر پایه‌ی نگاه به میل و افراد سیاسی می‌چرخد لذا نمی‌تواند عام‌گرا باشد و مقبولیت عمومی داشته باشد. باید در این زمینه تغییرات اساسی انجام داده شود. صدای مردم باید از صدا و سیما شنیده شود.

وی در پایان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند وقتی از نیروهای جوان و انقلابی و دارای تخصص در حوزه‌ی رسانه استفاده شود صدا و سیما می‌تواند تغییر  کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.