«زلاتکو کرانچار» امروز (یکشنبه) در جریان تمرین تیم فوتبال امید ایران، اظهار داشت: اکنون دومین اردوی آماده سازی تیم را آغاز کرده ایم. در اردوی فعلی تمامی بازیکنان زیر ۲۱ سال هستند و به دلیل پایان یافتن مسابقات لیگ، شرایط بدنی بازیکنان چندان مطلوب نیست. البته در حال حاضر انتظار نداریم نفرات، توان بالایی را به کادر فنی نشان دهند.

این مربی اهل کرواسی با بیان اینکه کادر فنی در تلاش است تا شرایط جسمانی بازیکنان را بهبود ببخشد، توضیح داد: تا روز نهم تیر ماه، فهرست ۳۰ نفره را برای حضور در بازی های آسیایی اعلام می کنیم.

سرمربی سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس گفت: می خواهیم بازیکنان زیر ۲۱ سال را انتخاب کنیم تا شرایط سنی حضور در المپیک ۲۰۲۰ را هم داشته باشند.

وی افزود: طبق قانون جهانی، بعد از مسابقات قاره ای دیگر نمی توانیم بازیکن بالای ۲۱ سال دعوت کنیم و اکنون فرصت مناسبی است تا در جاکارتا نفرات کم سن را در اختیار داشته باشیم.

تیم فوتبال امید ایران به منظور حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده می شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز به یک دستیار دیگر در کادر فنی دارد، عنوان کرد: چند گزینه داریم و باید فردی را انتخاب کنیم که دیگر اعضای کادر فنی هم موافق به همکاری با او باشند.

کرانچار در مورد دیدارهای تدارکاتی تیمش، توضیح داد: انتخاب و اجرای مسابقات تدارکاتی به نظر کمیته فنی بستگی دارد که چگونه بتواند مذاکرات را با تیم های مورد نظر ادامه دهد.

وی افزود: ۲ مسابقه در تیر ماه و ۲ دیدار دیگر در مرداد ماه نیاز داریم که یکی از حریفان چین است مشروط بر آنکه در بازی های آسیایی با آنان همگروه نشویم. همچنین دو دیدار هم با عراق به مناسبت افتتاح ورزشگاه کربلا خواهیم داشت.

سرمربی باتجربه تیم امید ایران در مورد تعامل با باشگاه، اظهار داشت: پس از اتمام اردوی فعلی همراه با «حمید استیلی» مدیر تیم امید با سرمربیان و مدیران باشگاه های لیگ برتری صحبت خواهیم کرد. تعامل به سود همه است که امیدوارم مشکلی ایجاد نشود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.