مجمع روحانیون مبارز به مناسبت روزقدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فریاد مردم مظلوم فلسطین در روزها و هفته ها و ماههای اخیر و خشم و خروش آنان همراه با ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی غاصب که صدها کشته و مجروح تاکنون بر جا گذاشته نشان روشنی است که فلسطینیان غصب سرزمین خود را نپذیرفته اند و همچنین در پی بازگشت به میهن و خانه و کاشانه خود هستد.

تظاهرات و فریادهای مظلومانه شهیدان و خانواده های آنان در سرزمین اشغالی طنین یاللمسلمین است که به گوش ملتهای مسلمان میرسد و این وظیفه مسلمانان در سراسرجهان است که به ندای آنان پاسخ دهند و به رژیم اشغالگر صهیونیستی و به آمریکای مستکبر حامی اصلی این رژیم نامشروع با صدای رسا اعلام کنند که این رژیم غاصب باید برچیده شود و مردم فلسطین حاکمیت سرزمین خود را بدست گیرند.

ملت رشید ایران بار دیگر در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با تظاهرات و راهپیمایی در سراسر کشور به ندای یاللمسلمین فلسطینیان ستمدیده و رانده شده از خانه و کاشانه پاسخ می دهند و این سنت اسلامی و انسانی را گرامی میدارند. و پیام نوید بخش امام خمینی(ره) را که رژیم اسرائیل باید نابود شود و قدس شریف به دامن اسلام برگردد بار دیگر به گوش جهانیان برسانند.

در آستانه سالگرد ارتحال امام انقلاب و راهنمای مستضعفان امیدواریم ملت رشید ایران برای شادی روح بلند آن عزیز در ملکوت اعلی به راههای برون رفت از مشکلات کنونی کشور با اتحاد و همدلی دست یابند. امیدواریم با گفتگو و تبادل افکار در فضائی آرام و برابر موانع واقعی و اصلی حل مشکلات کشور شناسایی کنند و با شجاعت در دفع آنها بکوشند.

مجمع روحانیون مبارز

١٣٩٧/٣/١٣

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.