در پی استعفای زین‌الدین زیدان از سمت سرمربیگری رئال مادرید، رایزنی در خصوص انتخاب سرمربی بعدی کهکشانی‌ها آغاز شده و در این بین از مربیانی همچون آنتونیو کونته، آلگری، یواخیم لو، مائوریسیو پوچتینو، یورگن گلوپ، گوتی و آرسن ونگر نام برده شد، هرچند لو و پوچتینو احتمال حضورشان روی نیمکت قهرمان اروپا را رد کردند.

در همین راستا نشریه معتبر «بیلد» آلمان با انتشار گزارشی مدعی شد که سران باشگاه رئال مادرید با یولیان ناگلسمان، سرمربی ۳۰ ساله هوفنهایم آلمان تماس گرفته‌اند، اما این باشگاه آلمانی مخالفت خود را در این مورد اعلام کرده است.

ناگلسمان که یکی از مربیان موفق چند سال اخیر فوتبال آلمان بوده، تا سال ۲۰۲۱ با هوفنهایم قرارداد دارد، اما دارنده عنوان جوانترین سرمربی تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا بندی در قراردادش دارد که می‌تواند آن را در تابستان ۲۰۱۹ با این باشگاه آلمانی فسخ کند که این هم دردی را برای رئالی مادرید دوا نمی‌کند، چرا که آنها باید در این تابستان جانشین زیرو را مشخص کنند.

زیدان  ۴۵ ساله در سه ساله حضورش روی نیمکت رئال مادرید این تیم را به ۹ عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف رساند که بارزترین آن کسب سه عنوان قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که باعث تاریخ‌سازی خود او و رئال مادرید شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.