امیر سلطان احمدی عروسک گردان و صداپیشه با اشاره به ساخت ویدئوکلیپی که قرار است برای همراهی تیم فوتبال ایران در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ آماده شود گفت: این روزها در بوشهر هستیم تا بخشی از یک موزیک ویدئو را در این شهر ضبط کنیم. در این موزیک ویدئو غافلگیری هایی داریم که ترجیح می دهیم مخاطب خودش ببیند اما این را بگویم که به نسبت چهار سال پیش که باز هم چنین کاری را انجام داده بودیم خیلی بیشتر انرژی گذاشتیم و شاید اندازه یکی مینی سریال تلاش کردیم.

سلطان احمدی با اشاره به زمان اتمام تولید این ویدئوکلیپ عنوان کرد: حدود یک هفته دیگر ساخت این اثر آماده می شود و تمام تلاش ما این است که تا چند روز قبل از شروع بازی های جام جهانی تولید آن را به پایان برسانیم.

این عروسک گردان و صداپیشه با اشاره به اینکه این ویدئوکلیپ بخش های مختلفی دارد، اظهار کرد: بخش هایی از این ویدئو در تهران و بخش هایی در بوشهر تصویربرداری شد. موسیقی آن چندین بار ادیت شده است و تلاش ما این بود که اثری پرانرژی باشد.

او که این ویدئوکلیپ را با همراهی محمد بحرانی می سازد، عنوان کرد: افراد مختلفی در ساخت این اثر به ما کمک می کنند و احسان عبدی پور کارگردانی بخش جنوب این پروژه را بر عهده دارد.

در این ویدئو کلیپ که محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی و عروسک جناب خان خواننده های آن هستند گروه موسیقی محسن شریفیان و همچنین افراد دیگری نیز حضور دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.